všetky práva vyhradené © 2018 laskykvet.sk. Developed by justDev
2.1 Návrhom na uzavretie Kúpnej zmluvy medzi Zmluvnými stranami je objednávka Kupujúceho uskutočnená vo forme elektronickej pošty odoslanej na adresu Predávajúceho objednavky@laskykvet.sk alebo vo forme vyplneného a odoslaného formulára sprístupneného na Internetovej stránke (ďalej ako „Objednávka“). Kupujúci sa zaväzuje, že v Objednávke uvedie pravdivé, aktuálne a úplné informácie. Pri uskutočnení Objednávky prostredníctvom formulára sprístupneného na Internetovej stránke má Kupujúci pred definitívnym odoslaním Objednávky Predávajúcemu možnosť Objednávku a zadané údaje skontrolovať a prípadne zmeniť.
2.2 Každá Objednávka Kupujúceho musí obsahovať minimálne tieto náležitosti:
2.3 Ak nebude Objednávka obsahovať náležitosti podľa článku 2.2 týchto všeobecných obchodných podmienok pokladá sa za neúplnú a nepredstavuje riadny návrh na uzavretie Kúpnej zmluvy. Predávajúci je v takomto prípade oprávnený kontaktovať Kupujúceho za účelom odstránenia nedostatkov Objednávky. Okamihom doručenia všetkých údajov, ktorými budú odstránené nedostatky Objednávky Kupujúceho, Predávajúcemu, považuje sa Objednávka za úplnú a predstavuje riadny návrh na uzavretie Kúpnej zmluvy.
2.4 Po obdržaní Objednávky Predávajúcim bude Kupujúcemu zaslané na adresu jeho elektronickej pošty oznámenie o prijatí Objednávky (ďalej ako „Oznámenie“), ktoré má však len informatívny charakter za účelom upovedomenia Kupujúceho o doručení jeho Objednávky Predávajúcemu. Oznámenie nie je v žiadnom prípade považované za záväzné akceptovanie Objednávky zo strany Predávajúceho.
2.5 Kúpna zmluva je medzi Zmluvnými stranami uzavretá okamihom doručenia akceptácie Objednávky Kupujúceho zo strany Predávajúceho na adresu elektronickej pošty Kupujúceho (ďalej ako „Akceptácia Objednávky“).
2.6 Každá Akceptácia Objednávky zo strany Predávajúceho musí obsahovať minimálne tieto náležitosti:
2.7 Lehota na Akceptáciu Objednávky zo strany Predávajúceho je 10 (desať) kalendárnych dní odo dňa obdržania Objednávky Kupujúceho (ďalej ako „Lehota na Akceptáciu Objednávky“). Dokiaľ nebola Kúpna zmluva medzi Zmluvnými stranami uzavretá, môže Kupujúci Objednávku odvolať, ak toto odvolanie dôjde Predávajúcemu skôr než Predávajúci odoslal Akceptáciu Objednávky. V prípade odvolania Objednávky je Kupujúci povinný Objednávku, ktorú odvoláva, jednoznačne identifikovať tak, aby nevznikli žiadne pochybnosti o tom, ktorú Objednávku Kupujúci odvoláva. V prípade ak Kupujúci neobdrží počas Lehoty na Akceptáciu Objednávky od Predávajúceho Akceptáciu Objednávky, má sa za to, že Predávajúci Objednávku Kupujúceho neprijal a k uzavretiu Kúpnej zmluvy medzi Zmluvnými stranami nedošlo, ak sa Zmluvné strany v konkrétnom prípade nedohodnú inak. Predávajúci nie je povinný Objednávku Kupujúceho akceptovať.
2.8 Predávajúci najneskôr spolu s dodaním Tovaru poskytne Kupujúcemu potvrdenie o uzavretí Kúpnej zmluvy na trvanlivom nosiči, ktorým sa na účely týchto všeobecných obchodných podmienok rozumie prostriedok, ktorý umožňuje Kupujúcemu alebo Predávajúcemu uchovať jemu adresované informácie spôsobom umožňujúcim ich použitie v budúcnosti na časové obdobie zodpovedajúce účelu týchto informácií a ktorý umožňuje nezmenené reprodukovanie uložených informácií, najmä papier, e-mail, USB kľúč, CD, DVD, pamäťová karta, pevný disk počítača (ďalej ako „Trvanlivý nosič“).
Kupujúci v zmysle ust. § 7 ods. 6 písm. c) a d) zákona č. 102/2014. Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov v z není neskorších predpisov nemôže odstúpiť od Kúpnej zmluvy, predmetom ktorej je predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa a zároveň predaj tovaru, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu akosti alebo skaze.
4.1 Kupujúci sa zaväzuje riadne a včas zaplatiť Predávajúcemu Kúpnu cenu dohodnutú v Kúpnej zmluve. Všetky poplatky spojené s úhradou Kúpnej ceny znáša Kupujúci. V Kúpnej cene nie sú zahrnuté náklady spojené s dodaním Tovaru Kupujúcemu, ktoré sa Kupujúci zaväzuje zaplatiť za podmienok a spôsobom uvedeným ďalej v týchto všeobecných obchodných podmienkach.
4.2 Kúpnu cenu môže Kupujúci uhradiť Predávajúcemu niektorým z nasledovných spôsobov, a to buď bezhotovostným prevodom alebo vkladom peňažných prostriedkov v prospech bankového účtu Predávajúceho uvedeného v Akceptácii Objednávky. Kúpna cena sa považuje za zaplatenú pripísaním peňažných prostriedkov na bankový účet Predávajúceho uvedený v Akceptácii Objednávky.
4.3 Kupujúci je povinný zaplatiť Predávajúcemu Kúpnu cenu najneskôr do 10 (desiatich) kalendárnych dní odo dňa uzavretia Kúpnej zmluvy medzi Zmluvnými stranami.
4.4 Kupujúci je povinný zaplatiť Predávajúcemu Kúpnu cenu riadne a včas. V prípade ak Kupujúci neuhradí Predávajúcemu celú Kúpnu cenu v lehote podľa článku 4.3 týchto všeobecných obchodných podmienok je Predávajúci oprávnený od Kúpnej zmluvy odstúpiť.
4.5 Ak bude na Internetovej stránke pri príslušnom Tovare uvedená Kúpna cena, ktorá vykazuje chyby v písaní (napr. suma vo výške 0,- € alebo Kúpna cena, ktorá sa vzhľadom na charakter a vlastnosti Tovaru javí ako neprimeraná či neobvyklá), táto Kúpna cena nie je pre Zmluvné strany záväzná. V takomto prípade nepredstavuje Objednávka Kupujúceho riadny návrh na uzavretie Kúpnej zmluvy a Predávajúci je oprávnený kontaktovať Kupujúceho za účelom oznámenia správnej Kúpnej ceny. Okamihom doručenia potvrdenia Kupujúceho, že so správnou Kúpnou cenou súhlasí, Predávajúcemu, považuje sa Objednávka Kupujúceho za úplnú a predstavuje riadny návrh na uzavretie Kúpnej zmluvy.
4.6 V prípade, ak peňažné plnenie poskytnuté Kupujúcim nestačí na úhradu všetkých záväzkov Kupujúceho voči Predávajúcemu, je splnený ten záväzok Kupujúceho alebo jeho časť, ktorý určí Kupujúci pri plnení. Ak Kupujúci neurčí, ktorý záväzok Predávajúcemu plní, peňažné plnenie Kupujúceho sa použije prednostne na úhradu toho záväzku Kupujúceho alebo jeho časti, ktorého splnenie nie je zabezpečené alebo je najmenej zabezpečené, inak záväzku Kupujúceho najskôr splatného. Ak aplikáciou predchádzajúcich dvoch viet tohto odseku nie je možné určiť, ktorý záväzok alebo jeho časť Kupujúci plní Predávajúcemu, je Predávajúci oprávnený podľa vlastného uváženia určiť záväzok Kupujúceho alebo jeho časť, ktorý bude poskytnutým peňažným plnením Kupujúceho splnený. Pri plnení peňažného záväzku sa započíta platenie Kupujúceho vždy najprv na istinu a až potom na príslušenstvo pohľadávky, ak Kupujúci neurčí inak.
4.7 Predávajúci si vyhradzuje právo na určenie rozličných Kúpnych cien pri tom istom type Tovaru v závislosti od regiónu Slovenska.
5.1 Predávajúci je povinný:
5.2 Predávajúci má právo na riadne a včasné zaplatenie Kúpnej ceny od Kupujúceho za Tovar.
5.3 Predávajúci si vyhradzuje právo kedykoľvek upraviť Kúpnu cenu Tovaru uvedenú na Internetovej stránke. Zmena Kúpnej ceny Tovaru sa nevzťahuje na Kúpne zmluvy uzatvorené pred zmenou Kúpnej ceny, bez ohľadu na to, že ešte nedošlo k dodaniu Tovaru.
5.4 Kupujúci má právo na dodanie Tovaru v množstve, kvalite dohodnutom Zmluvnými stranami.
6.1 Predávajúci je povinný dodať Tovar v časovom rozsahu, ktorý si Mladomanželia určia najneskôr do jedného roka odo dňa konania svadby.
6.2 Mladomanželia sú povinní sa dohodnúť na dodaní Tovaru s Predávajúcim najneskôr jeden (1) týždeň pred termínom dodania Tovaru.
6.3 Predávajúci realizuje doručenie Tovaru prostredníctvom zmluvných partnerov, ktorých zoznam nájdete TU.
6.4 Doručovanie zásielok sa neuskutočňuje v deň pracovného pokoja, v deň nasledujúci po dni pracovného pokoja pokiaľ sa Predávajúci s Mladomanželmi nedohodne inak.
6.5 Tovar sa doručuje v dňoch pondelok až piatok. Pokiaľ na pondelok až piatok pripadne deň pracovného pokoja (napr. štátny sviatok), doručovanie sa neuskutoční.
6.6 Zobrazenie Tovaru na Internetovej stránke je výlučne ilustračné. Váha, rozmery a ostatné údaje o Tovare umiestnené na Internetovej stránke Predávajúceho sú udávané výrobcom a môžu sa odlišovať od skutočnosti o ± 15% z uvedenej hodnoty. Kytice, ktoré máme na našej stránke sa môžu trochu líšiť od dodaných, pretože môže nastať prípad, že nie je k dispozícii potrebný kvet. Vždy je však zachovaný počet, farebná kombinácia a hodnota objednanej kytice. Niektoré kvety môžu byť nahradené inými vzhľadom na dané ročné obdobie a aktuálnu dostupnosť.
6.7 Aspoň jeden z Mladomanželov je povinný zabezpečiť prevzatie Tovaru v mieste, ktoré je dohodnuté v čase pred doručovaním tovaru s Predávajúcim (ďalej len „Miesto“). Aspoň jeden z Mladomanželov je povinný zabezpečiť prevzatie Tovar v časovom rozsahu, ktorý je dohodnutý v čase pred doručovaním tovaru s Predávajúcim (ďalej len „Časový rozsah“).
6.8 V prípade, ak Predávajúci dopraví Tovar na Miesto a v Časovom rozsahu aspoň jeden z Mladomanželov je povinný zabezpečiť prevzatie Tovaru. Tovar sa považuje za dodaný a prevzatý okamihom doručenia Tovaru jednému z Mladomanželov. Doručením Tovaru sa rozumie dodanie Tovaru na Miesto, jeho prevzatie jedným z Mladomanželov alebo treťou osobou splnomocnenou Mladomanželmi a odovzdaní Tovaru jednému z Mladomanželov alebo tretej osobe splnomocnenej Mladomanželmi.
6.9 Ak bude dodanie Tovaru nemožné z dôvodu neprítomnosti ani jedného z Mladomanželov alebo tretej osoby splnomocnenej Mladomanželmi na Mieste a v Časovom rozsahu, Tovar sa považuje za doručený, pričom Kupujúcemu nevzniká nárok na vrátenie uhradenej Kúpnej ceny.
6.10 Jeden z Mladomanželov alebo tretia osoba splnomocnená Mladomanželmi je povinná skontrolovať obal zásielky ihneď po doručení v prítomnosti zástupcu Predávajúceho. V prípade zistenia existencie vady obalu je zástupca Predávajúceho povinný umožniť jednému z Mladomanželov alebo tretej osobe splnomocnenej Mladomanželmi vyhotoviť záznam o rozsahu a povahe vady obalu a Tovaru, ktorého správnosť potvrdí zástupca Predávajúceho. Na základe takto vyhotoveného záznamu doručeného Predávajúcemu môže následne jeden z Mladomanželov alebo tretia osoba splnomocnená Mladomanželmi odmietnuť prevziať dodaný Tovar s vadou alebo potvrdiť doručenie Tovaru s vadou a následne uplatniť reklamáciu vád Tovaru u Predávajúceho. V prípade, ak jeden z Mladomanželov alebo tretia osoba splnomocnená Mladomanželmi odmietne prevziať dodaný Tovar s vadou, všetky účelne vynaložené náklady na vrátenie Tovaru Predávajúcemu znáša Predávajúci.
7.1 Kupujúci sa zaväzuje spolu s Kúpnou cenou uhradiť Predávajúcemu aj náklady spojené s dodaním Tovaru Kupujúcemu, ktorých špecifikácia je uvedená na Internetovej stránke v čase doručenia úplnej Objednávky Kupujúceho Predávajúcemu.
7.2 Náklady spojené s dodaním Tovaru špecifikované v článku 7.1 týchto všeobecných obchodných podmienok sa Kupujúci zaväzuje uhradiť Predávajúcemu riadne a včas.
8.1 Komunikácia medzi Zmluvnými stranami bude prebiehať predovšetkým prostredníctvom elektronickej pošty na adresy Zmluvných strán uvedené v Kúpnej zmluve, s výnimkou prípadov kedy je výslovne predpísaná alebo dohodnutá písomná forma.
8.2 Podanie odoslané elektronickou poštou sa považuje za riadne doručené druhej Zmluvnej strane v deň jeho odoslania, aj keď si ho adresát neprečítal.
8.3 Podania Zmluvných strán v písomnej forme (ďalej ako „Písomnosti“) budú doručované prostredníctvom pošty ako doporučená listová zásielka na poslednú známu adresu druhej Zmluvnej strany, ktorou je adresa uvedená v záhlaví Zmluvy alebo adresa, ktorú Zmluvná strana preukázateľne písomne oznámi druhej Zmluvnej strane ako svoju adresu doručovania, alebo prostredníctvom kuriérskej služby, alebo osobne oproti podpisu zástupcu príslušnej Zmluvnej strany. Písomnosť sa pokladá za doručenú v deň, kedy adresát potvrdí jej prijatie doručovateľovi. Za deň doručenia Písomnosti sa považuje aj deň, v ktorý Zmluvná strana, ktorá je adresátom, odoprie doručovanú Písomnosť prevziať, alebo v ktorý márne uplynie odberná lehota pre vyzdvihnutie si zásielky na pošte, doručovanej poštou Zmluvnej strane, alebo v ktorý je na zásielke doručovanej poštou Zmluvnej strane, preukázateľne poštou vyznačená poznámka, že „adresát sa odsťahoval“, „adresát je neznámy“ alebo iná poznámka podobného významu, ak sa súčasne takáto poznámka zakladá na pravde.
9.1. Každý Kupujúci, ktorý je spotrebiteľom je oprávnený využiť možnosti alternatívneho riešenia sporov a obrátiť sa na Predávajúceho v prípade ak sa domnieva, že Predávajúci akokoľvek porušil jeho práva spotrebiteľa ako aj v prípade ak nesúhlasí so spôsobom vybavenia riadne uplatnenej reklamácie. V takýchto prípadoch sa každý Kupujúci môže obrátiť na Predávajúceho so žiadosťou o nápravu, ktorú Predávajúcemu zašle na emailovú adresu info@laskykvet.sk
9.2 V prípade, že Predávajúci žiadosť o nápravu podanú podľa ods. 1 zamietne alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej doručenia alebo ak Kupujúci nebude súhlasiť s navrhovaným spôsobom vybavenia žiadosti, Kupujúci má na základe príslušných ustanovení zákona č. 102/2014 Z. z. a zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov právo na mimosúdny alternatívny spôsob riešenia sporov so spoločnosťou po podaní návrhu podľa ods. 3.
9.3 Kupujúci môže podať návrh na alternatívne riešenie sporu podľa §12 zákona číslo 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov na formulári, ktorý nájdete TU. Kupujúci sa s návrhom môže obrátiť na ktorýkoľvek z registrovaných subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských. Zoznam subjektov alternatívneho riešenia sporov je vedený na internetovej stránke Ministerstva hospodárstva Slovenskej republiky (http://www.mhsr.sk/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov/146987s) a jedným z nich je napr. Slovenská obchodná inšpekcia. Slovenskej obchodnej inšpekcii je možné podať návrh na vyplnenom formulári prostredníctvom elektronickej pošty na adresu ars@soi.sk. Kupujúci môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm.
9.4 Subjekt alternatívneho riešenia sporov môže návrh odmietnuť, ak je vyčísliteľná hodnota sporu nižšia ako 20 € alebo ak je vzhľadom na všetky okolnosti zrejmé, že alternatívne riešenie sporu by bolo možné viesť len s vyvinutím neprimeraného úsilia.
9.5 Ak je výsledkom konania zmierlivé vyriešenie sporu, subjekt alternatívneho riešenia sporov vypracuje návrh dohody o vyriešení sporu, ktorú medzi sebou strany uzatvoria. Dohoda, ktorá vznikne ako výsledok alternatívneho riešenia sporu je pre strany sporu záväzná. Možnosť strán sporu obrátiť sa v tej istej veci na súd tým však nie je dotknutá.
9.6 Ak medzi stranami sporu nedôjde k uzavretiu dohody podľa a subjekt alternatívneho riešenia sporov na základe skutočností, ktoré zistí pri alternatívnom riešení sporu, dospeje k odôvodnenému záveru, že došlo k porušeniu práv spotrebiteľa, ukončí alternatívne riešenie sporu vydaním nezáväzného odôvodneného stanoviska.
9.7 Alternatívne riešenie sporu orgánmi alternatívneho riešenia sporov je bezodplatné. Podanie návrhu však môže byť podmienené uhradením poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu v sume, ktorá nesmie presiahnuť sumu päť eur vrátane dane z pridanej hodnoty. Náklady spojené s alternatívnym riešením sporu znáša každá zo strán sporu samostatne.
10.1 Na vzťahy neupravené Kúpnou zmluvou a týmito všeobecnými obchodnými podmienkami sa vzťahujú príslušné ustanovenia všeobecne záväzných právnych predpisov Slovenskej republiky. Kúpna zmluva uzavretá medzi Predávajúcim a Kupujúcim, ktorý nie je podnikateľom, sa spravuje ustanoveniami zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov.
10.2 V prípade, ak sa niektoré ustanovenie týchto všeobecných obchodných podmienok ukáže alebo sa neskôr stane neplatným alebo neúčinným alebo neaplikovateľným, nedotýka sa to ostatných ustanovení týchto všeobecných obchodných podmienok, ktoré zostávajú platné a účinné.
10.3 Zmluvné strany sa zaväzujú, že vynaložia (a to aj každý samostatne) všetko úsilie, aby boli prípadné spory vyplývajúce z Kúpnej zmluvy urovnané zmiernou cestou; zaväzujú sa, že budú postupovať tak, aby sporná situácia bola objektívne vysvetlená, a za týmto účelom si poskytnú nutnú súčinnosť.
10.4 Predávajúci je oprávnený domáhať sa uspokojenia svojej splatnej pohľadávky voči Kupujúcemu vyplývajúcej z Kúpnej zmluvy aj prostredníctvom služieb tretej osoby, najmä profesionála v oblasti faktoringu. Náklady spojené s uplatnením pohľadávky, za ktoré sa považujú aj náklady takejto formy domáhania sa uspokojenia pohľadávky sú príslušenstvom pohľadávky a Kupujúci je povinný ich Predávajúcemu uhradiť spolu s príslušnou pohľadávkou.
10.5 Tieto všeobecné obchodné podmienky nadobúdajú platnosť a účinnosť dňom ich zverejnenia na Internetovej stránke. Zmluvný vzťah Zmluvných strán založený Kúpnou zmluvou sa spravuje všeobecnými obchodnými podmienkami v znení, v ktorom sú uvedené na Internetovej stránke v čase doručenia úplnej Objednávky Kupujúceho Predávajúcemu.
11.1 Online platby pre nás zaisťuje platobná brána ComGate. Poskytovateľ služby, spoločnosť ComGate Payments, a.s., je licencovaná Platobná inštitúcia pôsobiaca pod dohľadom Českej národnej banky. Platby prebiehajúce prostredníctvom platobnej brány sú plne zabezpečené a všetky informácie sú šifrované.
11.2 Platba Kartou – Najrýchlejší spôsob platenia online. Do rozhraní platobnej brány ComGate zadáte číslo karty, dátum platnosti a CVC kód – tri čísla, ktoré nájdete v podpisovom prúžku na zadnej strane karty. Všetko je zabezpečené štandardom 3D Secure, a tak budete pravdepodobne požiadaný o zadanie číselného kódu, ktorý obdržíte SMSkou od Vašej banky.
11.3 Platba bankovým prevodom – Okamžitá platba prostredníctvom internetového bankovníctva. Platobná brána ComGate Vás presmeruje do Vášho internetového bankovníctva, kam sa prihlásite ako obvykle a tu potvrdíte už pripravený platobný príkaz.
Po dokončení platby budete presmerovaní späť do obchodu. Platba je potvrdená okamžite, následne budeme pokračovať v realizácii objednávky.
11.4 Kontakty
ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267
V Bratislave dňa 12.08.2016